Spletna trgovina KUPIKREMO.si uporablja spletne priškotke, da je s tem omogočeno osnovno delovanje spletne trgovine ter da lahko hkrati izboljšamo vašo izkušnjo na naši strani. Zapri

Pogoji poslovanja spletne trgovine kupikremo.si

1. Splošni pogoji

Pogoji poslovanja spletne trgovine kupikremo.si (v nadaljevanju tudi trgovina ali spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) , Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1)

Lastnik in upravitelj spletne trgovine je Dolores Canzutti s.p., Kozmetični salon Dolores, Orehovlje 63, 5291 Miren. (v nadaljevanju tudi prodajalec).

V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Pogoji poslovanja določajo delovanje trgovine, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih prodajalca.

Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu prodajalca.

2. Poslovni prostori

Prodajalec ima sedež na lokaciji Partizanska ulica 55, 5000 Nova Gorica.

3. Uporabnik trgovine

Kupec (v nadaljevanju tudi uporabnik) se mora pred prvo izvedbo naročil registrirati kot uporabnik trgovine. Uporabnik ob registraciji zaupa prodajalcu svoje ime in priimek, naslov bivanja, elektronski naslov in podatke za kontakt. Elektronski naslov uporabnika je uporabljen kot uporabniško ime, ki skupaj z geslom enolično in nedvoumno določa uporabnika in ga povezuje z njegovimi podatki v trgovini. Pred vsako izvedbo naročila se mora uporabnik prijaviti v trgovino, tako da v prijavni obrazec vnese svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo.

4. Cene

Vse cene na spletnih straneh trgovine so navedene v EUR in že vsebujejo DDV.  

Razen če ni drugače navedeno, cene artiklov na spletnih straneh trgovine ne vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Prodajalec si prizadeva, da bi zagotovil čim bolj  ažurne in točne podatke, kljub temu pa se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

5. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom "potrditev prejema naročila". Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.  Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo z naslovom "potrditev prejema naročila" ) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine.

6. Načini plačila  

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu

  • z nakazilom na račun prodajalca po predračunu

Kupec izbere želeni način plačila ob oddaji naročila na spletni trgovini.

7. Dostava in dobavni roki

Prodajalec omogoča naslednje načine dostave blaga:

  • osebni prevzem na sedežu prodajalca

  • dostava s Pošto Slovenije

Kupec izbere želeni način dostave ob oddaji naročila na spletni trgovini. Ob izbiri dostave s poštno pošiljko je kupec ob oddaji naročila seznanjem s dodatnimi stroški za dostavo blaga po pošti. Kupec plača za dostavo po pošti pavšalen znesek 3,90 EUR, ne glede na velikost in težo paketa. Za naročila v vrednosti od 80,00 EUR je dostava brezplačna.

Če ni drugače navedeno, bo prodajalec kupljene izdelke dobavil najkasneje v treh (3) delovnih dneh od prejema naročila.

Dobavni roki za artikle, ki niso na zalogi, so navedeni na spletni trgovini skupaj z drugim podatki o posameznih artiklih.

V primeru ko kupec za način dostave izbere pošiljanje po pošti, se za datum izvršitve dobave šteje datum oddaje pošiljke poštni službi.

8. Rok za prevzem blaga poslanega po pošti

Kupec je pošiljko dolžan prevzeti najkasneje v roku 14 dni od odpreme.

V kolikor tega ne stori, Pošta Slovenije vrne pošiljko pošiljatelju. Vse stroške nastale z vračanjem pošiljke, ki ni pravočasno prevzeta, nosi kupec.

Prodajalec ima pravico kupcu zaračunati vračilo stroškov za neprevzeto pošiljko z ločenim računom ali ob naslednji dobavi.

9. Izdaja Računa

Kupec prejme račun ob osebnem prevzemu skupaj s prevzetim blagom, v primeru poštne dostave blaga pa skupaj s paketom na izbrani naslov dostave paketa. Na računu je razvidna cena, opredelitev cen artiklov in popustov ter vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ni dolžan upoštevati.

10. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec lahko svojo odločitev sporoči pisno na naslov: Dolores Canzutti s.p., Orehovlje 63, 5291 Miren. ali po elektronski pošti na naslov: info@kupikremo.si  

Blago mora biti vrnjeno v nadaljnjih (14) dneh po sporočilu. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno. Originalne etikete in oznake proizvajalca na embalaži morajo biti neodstranjene in nepoškodovane.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga nosi kupec.

Kupec vrne blago na naslov: Dolores Canzutti s.p., Orehovlje 63, 5291 Miren.

Prodajalec kupcu vrne celotno kupnino najkasneje v roku štirinajst (14) dni po vračilu blaga in sicer z nakazilom na transakcijski račun kupca.

Zgoraj navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikle za namene izven svoje pridobitne dejavnosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov    (neuradno prečiščeno besedilo).   

11. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.  

Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan.  

V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru veljajo zgoraj navedena določila. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.

12. Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnika: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslov prebivališča in morebitne dodatne naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino.

Prodajalec  navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (ponudb, predračunov, računov, obvestil o dostavi ipd.) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, tako, da skrbi za varnost podatkov na svojem računalniku in jih ne razkriva nepooblaščenim osebam.

13. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da uporabniku pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku,

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

14. Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj pa mora biti jasno razviden. Na željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo prodajalec brezpogojno upošteval.

15. Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh trgovine. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, roki dobave ali cene spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Prodajalec se trudi zagotoviti čim bolj natančne fotografije prodajnih artiklov, vendar so te lahko simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Večino slikovnega materiala, ki vizualno opisuje posamezni artikel bo pridobljen na podlagi poizvedbe pri proizvajalcu preko spletnih strani in vsebin, ki so last dobaviteljev in proizvajalcev artiklov. Slikovni ali video material ne bo spremenjen ali prilagojen, da bi podobo artikla spremenili na način, da bi bil ta videti drugačen kot je v resnici. Za slikovni material, ki je pridobljen preko javno dostopnih spletnih vsebin in je umeščen v vsebino kot reklamni ali sporočilni material in ni last prodajalca, prodajalec ne odgovarja.

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne posledice nastale zaradi uporabe informacij objavljenih na spletnih straneh trgovine ali začasnega nedelovanja trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico do dnevne spremembe vsebin objavljenih na spletnih straneh trgovine. Z uporabo trgovine uporabnik potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Prodajalec si pridržuje pravico do dnevnega vzdrževanja spletne trgovine z namenom zagotavljanja delovanja spletnih trgovine. Prodajalec ne odgovarja za morebitno materialno škodo, ki bi posledično lahko nastala na strani kupca zaradi uporabe spletne trgovine.

16. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti (na naslov: info@kupikremo.si) ali pisno (na naslov: Dolores Canzutti s.p., Orehovlje 63, 5291 Miren).

Prodajalec mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.